Maaddeelejine

Alla inlägg den 7 augusti 2016

Av Madde - 7 augusti 2016 11:31



Det är något inom mig som hänt,helt plötsligt har jag blivit tokig i inredning och vill springa in i varje affär

som har inredning till hemmet. I min första lägenhet var det rörigt,saker överallt i alla sina olika färger här

och där ingenting passade ihop. I min förra lägenhet var det mer stil och ordning men ändå föör mycket utav

saker och alla möbler var mörka. Nu är jag trött på saker överallt,mörka färger och blandning av färger. Såå

därför har jag behövt tänka HUR VILL JAG EGENTLIGEN HA DET ? Från den tanken kom jag fram till att i nya

lägenheten ska det vara blått och vitt tema. Hur fräscht,snyggt och stilrent är inte det? Är hel nöjd med mitt

beslut och val av färger. Har hittat två kuddar till soffan där en är mer blå och en är mer vit. Dom hittade ja

på en skitsnygg inredningsbutik i Göteborg, jag blev knäsvag och kär med första blicken när jag såg kuddarna

ligga där på hyllan. Hittade två jätte fina mattor igår,en till hallen och en till badrummet åh det här kommer

bli super bra jag känner det i hela kroppen ^^ Fick en duk av mamma från gotland,den ska jag ha på bordet i

köket. Det var ganska lustigt,hittade exakt samma bäddsett igår ( mönstret ) som på kuddarna jag hitta i den

där fina inredningsbutiken. Glad blev jag. Kan inte det där förbaskade mejlet om att jag ska få gå på visning 

på min lägenhet,det är ändå augusti nu och det bara spritter i kroppen på mig av nyfikhet. Kom igen nu,jobba

på gubbar för jag vill på visning!! haha. Det jag VET är att det är vitmålade väggar, ekparkett golv, vita skåp i

köket och vitt kakel i badrummet. Balkongen är i glas och jag har sol på dagen. Det här kommer bli toppen ^^









Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards