Maaddeelejine

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Madde - 9 augusti 2016 10:16

Vad har hänt med vädret??? Okej det är augusti men det brukar alltid vara den finaste månaden under

sommaren,nu har det blivit...höst? PANIK är vad jag känner i hela kroppen,är inte ett dugg redo inför

hösten inte nu inte redan. Får hoppas att det här bara är tillfälligt och att sommaren kommer för en

fin period igen. Det här blir min fjärde dag att bara vara hemma,det blåser orkan där ute och är inte

det minsta skönt ute. Hade jag haft körkort och bil hade det blivit att åka till något shopping center

men det blir inte att börja med körlektioner förrän till nästa år. Ska försöka läsa ut min bok istället

   och kanske kolla på någon film. När man tittar ut och ser hur träden blåser och det är helt mörkt på

himlen då kan man inte annat än drömma sig bort. Skulle lätt kunna åka iväg två veckor någonstans

till varmare grader,vila upp sig och ladda batterierna men när pengarna inte finns där då funkar det

bra med dagdrömmar. Funderar på att kanske lägga sig i badkaret med tända ljus och skön musik ?

Det kanske får en att bli med ett med vädret eller kolla på bilder med vita ständer klarblått hav &

palmer. Varför inte både och? Vet iallafall att jag är INTE redo för höstperioden än,behöver en lite

nypa av sommar till innan jag ställer om mig själv. Får hålla tummar och tår att det kommer värme

och om det inte blir så känns det ganska tungt men det är bara och acceptera för vädret är inget du

själv kan styra över förrutom vädergudarna där uppe. Alla säger att sommaren inte är över vilket har

gjort mig ganska lugn ändå och jag får hoppas dom har rätt. NU ska jag läsa klart min bok den hära

mörka gråa dagen,allt blir vad man själv gör det till och jag tänker göra det bästa av situationen här.

 


 

Här vill jag VARA och bara vara < 3


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards