Maaddeelejine

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Madde - 10 augusti 2016 19:43

MÅSTE bara dela med mig om en sida jag hittat där man kan beställa Posters, Prints och Ramar. 

Dom har urLÄCKRA Posters som man ramar in själv för billiga slantar också. Dom kostar allt från

29kr till 269kr beroende på vilken storlek du vill ha. Har själv hitta jätte många fina posters jag

ska beställa till lya lägenheten. Sidan heter www.Desenio.se in och kika! Vilket väder vi har, det

verkligen vräker ner med regn och det är kallt i luften nu. Det skulle självklart regna som väärst

när jag skulle gå till bussen för att åka till skolan. Paraplyet vände sig ut och in hela tiden,mina

jeans blev ganska blöta och jag frös kan man säga. Ni vet den där känslan man får av ångest när

semestern är slut eller när sommarlovet är över? Den ångesten över att skolan började idag igen

har smygit sig fram i några dagar nu,var inte jätte sugen att slå upp böckerna och använda sina

skarpaste hjänceller när man vart ledig i fyra och en halv vecka. Det går över den där ångesten,

det gäller bara att accpetera läget och efter en eller två veckor är man tillbaka som om du inte

ens haft semester. Jag trivs inte heller lika bra med min klass,alla jag gillat har slutat och den

nya läraren vi fått hon är ingen jag diggar direkt om man säger så. Trots dom här känslorna är

jag ändå där för mig själv och är något jag behöver för min framtid vilket är vad som gör att 

jag står ut och biter ihop!! Dom som känner mig vet att jag aldrig ger upp men klart det inte

känns roligt att gå någonstans man inte trivs. Brukar ni få den där känslan ibland att - oh den

där filmen måste jag se igen,det var länge sen nu.? Den känslan fick jag här om dagen. Det är

en eller tre egentligen som jag såg under tonåren mycket, High School Musical filmerna. Dom

är ju bara för bra,dom ger mig minnen jag både saknar och kan lee åt. Kollade på den första

igår och den andra idag. Jag älskar filmerna,sångerna smittar av sig och man bara blir glad av

filmen. Vad en film,en sång,några ord kan få en gå tillbaka till ett vist minne man aldrig har

glömt. Nu ska jag slappa framför teven med mamma och babbla det är vad vi är bäst på ;) <3


 

Hur LÄCKER är inte den här posters?? Beställd! ~ ~


 

Myskväll<3




Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards