Maaddeelejine

Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Madde - 15 augusti 2016 20:08

För cirka två veckor sen var jag tillbaka på kontroll hos min läkare efter tre månaders uppehåll.

Var skapligt nervös men väldigt säker att jag gjort bra ifrån mig,hade lågt blodtryck vilket bara

berodde på att jag hade svårt att sova här hos mamma första veckan det var sån omställning för

mig att helt plötsligt bo hemma igen. Min läkare trodde att vikten antagligen hade gått ner för

den veckan men jag sa till henne med en lugn självsäker röst - när jag ställer mig där på vågen 

då kommer det stå en rättvis bra siffra som kommer visa hur MYCKET och HÅRT jag kämpat helt

på egen hand och det visade en bra siffra. Hon gjorde den där minen när man blir imponerad &

sa -wow det trodde jag inte,nu blir jag imponerad,jag fattar inte hur du orkat och klarat det så

som du gjort,det är inte många som klarar att komma tillbaka från att vara nere i botten till att

komma upp till ytan och glänsa som du gör wow bra jobbat. Kände mig hedrad av hennes varma

fina ord och tack vare mitt enorma jobb att kämpa mig uppåt får jag äntligen börja köra dansen

igen OCH gymma försktigt nu i början. Känns så J**LA BRA,jag är tillbaka starkare än någonsin ;=)

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards