Maaddeelejine

Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Madde - 16 augusti 2016 15:22

Dagen är här idag är visningen på min lägenhet,började bli nervös i magen redan igår som

när man ska gå på en jobbintervju fast man redan har lägenheten. När man väl är där sen

och får se själva lägenheten kommer det kännas mer verkligt. Det ska också bli kul att se

vilka dom andra är som ska bo där i samma trapphus mina nya grannar. Jag hoppas på att

många av dom är i min ålder,kanske någon med barn eller någon gullig äldre dam lite av

en blandning. Saknar mina grannar från Haga, det var inga jag umgicks med men man sa

alltid hej i trappen,frågade alltid om allt var bra och ibland fastna man i trapphuset eller

utanför porten och kunde prata ett tag. Det var två par,en gammal gubbe,en man i 45års

åldern och en tjej i min ålder. Hon tjejen längst ner såg jag kanske två gånger på ett år?

Men dom andra pratade man alltid med och fast man knappt kände dom tyckte jag himla

mycket om dom,särskilt paret ovanför oss super gulliga och alltid jätte trevliga. Grannar

man kan komma bra överens med eller kanske till och med börja umgås med skulle vara

riktigt roligt. Visningen är klockan fem,lite mer än en timme kvar bara det ska bli skönt

att få se det man följt från början när det var ett skal till nu när lägenheten i stort sett

är klar. Det har vart fyra förväntans väldigt långa månader till pappret damp ner i min

brevlåda att NU är det dags! Vet inte ens vad eller hur mycket jag ska förvänta mig hur

den kommer se ut men vet iallafall att den kommer se mindre ut när det inte finns nå

möbler men jag vet att den kommer vara jätte fin. Efter idag när man sett alla hörn &

kanter då kan man verkligen börja planera vad man ska ha för möbler,vart dom ska stå

och vart dom får bäst plats. Planera,shoppa o inreda är något av det roligaste jag vet <3

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards