Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Madde - 2 januari 2017 22:16

Sitter och kollar på filmen Lyckan,kärleken & meningen med livet. Tjejen som alltid söker efter något i livet,som tänker för mycket och känner för mycket. Hon i filmen är jag,det är som att se sitt eget liv. Det här är precis det jag måste göra,en förändring. Har inte någon plan eller vet hur man gör det här men måste lära mig och ta en dag i taget. Ta livet för vad det är,bara vara och se vad som händer utav det. - Du tar kontrollen på vad för kläder du har på dig varje dag precis som du tar kontroll över dina tankar - En vis man i filmen sa det och jag fattade precis vad han menade med det ordspråket. Som jag bestämmer vad för kläder jag ska ha på mig varje dag kan jag bestämma över mina tankar. Dom senaste två dagarna har jag vart ute och gått i nästan två timmar båda dagarna,det låter inte som mycket men dom promenaderna har gjort mina dagar. Det är som att det ena andetaget faktiskt går att andas ut helt. Imorgon börjar min resa att börja gymma igen men ska varken sätta press eller stress på mig själv utan det här gör jag för mig själv. Lite av mina tankar så här på kvällskvisten.

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards