Maaddeelejine

Alla inlägg den 4 januari 2017

Av Madde - 4 januari 2017 15:51

Galet med vad mycket snö vi fick igår kväll,vilket oväder av snö som bara kom in,den såg man inte komma.

Hade gärna haft det här fina vädret under jul och nyår,nu tycker jag våren kan komma. Fast det är bra fint ju

med vit snö som lyser upp än bara grått överallt. Det var inte lätt att komma till bussen när jag skulle gå till

hållplatsen,fick pulsa mig fram för att ens komma fram. Bara det var ett träningspass haha, man kan tycka

att runt lunch borde dom hunnit med att ta bort snön på värsta ställena men jag kan förstå att det måste bli

kaos när det vräker in snö in till nästa morgon. På parkeringen utanför gymmet under snön var det rätt isigt

jag försökte slå skorna i backen för att inte halka men det gick inte att undvika. Halva jag åkte med ryggen

bakåt (gick som i slowmotion) innan jag hittade balansen igen och kom upp rak. Min rygg tog stryk,fick nog

en liten sträckning för det värkte i ryggen och gjorde ont när jag gick. Efter cirka en kvart gick det över som

tur var,sånt där är livsfarligt man kan slå ihjäl sig eller göra sig riktigt illa. För att vara början av januari när

alla brukar börja med sina "nu ska jag börja träna" är det ovanligt lite folk. Från januari till mars brukar det

vara smockat med folk på gymmet men nu dom senaste två dagarna jag gått har vi knappt varit 15 st,jag

som kanske går fel tid vem vet. Det var rätt tungt i benen idag vilket nog beror på att jag bara kört endast

en gång på ett år klart det är tungt idag men jag tog mig igenom en timmes träning det som räknas. Nu är

jag helt slut på krafterna,känns bra så där skönt bra. Nu blir det uppehåll två dagar sen kör jag på igen :)


 


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards