Maaddeelejine

Alla inlägg under januari 2017

Av Madde - 1 januari 2017 22:31

Min nyårsafton blev bättre och roligare än över förväntan. Var till en början inte sugen alls på att fira något men när väl gästerna var här och kvällen kom igång kändes allting så mycket bättre. Det var rätt slappt och lugnt vi satt mest och prata innan vi började laga mat som var ljuvligt gott. Då jag bara bor i en etta med ett ganska litet matbord med två stolar tog vi bordet vid soffan och satte oss haha på soffkuddarna för att alla skulle ha en plats att sitta vid. Det blev faktiskt jätte mysigt. Ni vet den här klassikern Grevinnan & betjänten som går varje år på nyår? Klassiker. Den är lika rolig varje år. Vi körde ett spel under kvällen som heter Med andra ord. Man får ett ord vi säger stjärnhimmel,då ska man förklara det ordet med en förklaring och det är tusan inte lika lätt som man tror. Vissa förklaringar som man verkligen inte fatta fick man sig ett skratt att man vek sig och knappt kunde andas asså underbar kväll. Vid tolvslaget gick vi ut på min balkong och skåla in det nya året med lite champagne. Vilket fyrverkeri,vilken utsikt jag har från mig. Vi fortsatte med spelet till halv fyra sen däcka vi allihopa av utmaning från allt skratt. Mina vänner sov över och imorse när vi vakna upp allihop var mysigaste sättet att vakna upp på,käka frukost ihop och bara myste in första dagen på 2017. Jag hade den bästa nyårsafton med bästa sällskapet och många härliga skratt. Den kunde inte blivit bättre på något sätt,tack mina vänner <3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards