Maaddeelejine

Direktlänk till inlägg 3 februari 2017

Fredags träning <3

Av Madde - 3 februari 2017 21:29

Idag fyller Friskis&Svettis 20år vilket märktes på gymmet,vid halv fem kom en DJ som spelade riktigt

skön dunka musik som peppade en ännu mer. Märktes att det var jubileum för gymmet och att det är

fredag för precis alla var där,ALLA! Folk fick stå och vänta i omklädningsrummet att skåpen skulle bli

lediga, det var folk öööverallt och har aldrig sett så mycket skor där man ska ställa dom. Det var helt 

klart ett annorlunda pass på gymmet. Aldrig sett så mycket människor i just det rummet,fanns knappt

några löpband och cosstrainer lediga. Folk fick stå och vänta, man fick turas om med maskinerna det

var mycket folk. Fast det var rätt kul,jag hade glömt bort att den här dj: dagen med 20 år på friskis var

just idag så när jag stod på crosstrainern och något tog över min egen musik i hörlurarna det var precis

då jag kom på det. Kom till friskis klockan tre och var där till kvart i fem,synd att man var klar precis när

det roliga hände men bara att vara där senare än vanligt gav mig en boost av självförtroende. Det var så

jäkla roligt idag,skit kul verkligen. Körde min vanliga rutin i en timme och 40minuter på crosstrainern,har

aldrig klarat den tiden någonsin förrut men nu är det inga problem. Varje gång jag klarat en halvtimme eller

35minuter till 40 vill jag egentligen ställa mig upp,räcka upp ena handen och skrika YES! Men gör det här

inne i mitt huvud istället och när jag kommer hem hehe. Jag är riktigt stolt över mig själv som börjat träna

så mycket,så hårt och äter hälsosamt. Jag och kroppen är ett nu,jag känner min kropp bättre än någonsin.

Känns bra att göra något för mig själv,tänker på mig själv,tar mig ut bland folk och kör mitt eget race fast

jag egentligen mår rätt kasst inombords av känslor och ångest. Men jag orkat inte sitta och vänta på att

folk ska komma på hur viktig jag är för dom,tänker inte springa efter folk och be om att vara med mig för

det ska inte vara så. Därför går jag min egen väg och hoppas folk inser vilken bra person jag är eller man

kanske hittar nya personer i sitt liv som faktiskt tycker om och kan ta mig för den jag är. Från och med nu

tänker jag inte sitta och vänta på att något ska hända,nu gör jag att saker händer sen får allt falla på plats.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 2 december 2020 13:47


Jag älskar julen. Allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer,  julpyssla, julpynta här hemma, stämningen av julmys❤. Det här är första året första gången i mitt liv som julkänslan inte är där vilket beror på många olika faktore...

Av Madde - 1 december 2020 23:19


Sista månaden på det här året,vilket år det varit. Det kan ni nog  alla hålla med om. När man tänker tillbaka till den här dagen fast förra året kunde man aldrig föreställa sig vad vi hade att vänta på men lika bra var väl det. Mina förhoppning...

Av Madde - 2 augusti 2020 17:20


Kan man komma över ett trauma som man varit med om sen ung ålder? Det är en fråga jag ställer till mig själv varje dag,ibland flera gånger och blir samma svar varje gång - jag vet inte. Det kanske handlar om hur du är som människa,hur du hanter...

Av Madde - 31 juli 2020 22:55


Varför glömmer vi alltid hur bra man har det? Särskilt vi som bor i sverige. Det är hemskt hur andra länder är fattiga,där det ständigt är krig,alla dom här flyktinglägren. Dom är många. Många länder som skulle byta mot vårt liv in a heartbeat....

Av Madde - 29 juli 2020 20:47


Jag har väl en slags hat-kärlek till livet lika mycket i jämföring som att allt går både upp och ner. Livet består av många aspekter i livet vi alla ska gå igenom på gott och ont. Man ska vara barn,kanske gå igenom en skilsmässa där vi ska best...

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards