Maaddeelejine

Alla inlägg den 23 december 2018

Av Madde - 23 december 2018 19:03

Tänk att det redan är 4:e advent och en dag från julafton.

Det är till och med vit ute, ja gott folk vi får en vit jul detta

år vad magiskt :D Hoppas ni var ute i god tid att köpa alla

julklappar, jag skulle aldrig få för mig att springa runt sista

dagen som min pojkvän alltid gör. Följde faktiskt med han

idag på erikslund,vart rätt förvånad över hur många det är

som kör på sista dagen eller inte är klara förrän idag? Nej

för mig är det ingen grej att köra på. Vill mer än gärna vara

ute i god tid för att slippa stressen,det är stressigt nog som

det är inför julen med allt. Jag blir upphämtad imorgon utav

 familjen sen åker vi hem till min moster lagom till Kalle. Det

 

är något jag aldrig tycker man blir för gammal för eller vill ni

skapa nya traditioner? Hur gammal jag än blir vill jag faktiskt

att julen aldrig ska förändras,den ska vara precis som när vi

små för vad var det för fel på den? Alla vet att åldern bara är

en siffra men vi alla kommer vara yngre än vad siffran säger.

Varför behöva komplicera det och göra julen till en vuxen stel

konstig sak bara för att vi alla är "vuxna" nu? Trams säger jag

bara,julen är helig en mysig dag med dom vi älskar och därför

behöver ingenting förändras för vi är dom vi alltid varit,bara lite

längre och äldre :) Ikväll om faktiskt tio minuter börjar självaste

uppesittarkväll med bingolotto som jag och killen alltid gör varje

år,man kan alltid hoppas på att vinna 1miljon varför inte liksom <3

 

 

 

   

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards