Maaddeelejine

Alla inlägg den 3 januari 2019

Av Madde - 3 januari 2019 15:00

Gott nytt år några dagar efter, här har det vart fullt upp och hänt mycket

bra saker på bara några få dagar. Nyår var jätte mysigt,vi var hemma hos

några vänner och deras lilla flicka på fyra månader. Det blev mycket mys

med bebisen,vi spelade bingo och körde många runder av Uno ända in på

nattens timmar. En lugn skön nyårsafton med dom finaste vännerna blev

det en lyckad kväll. Jag började jobba igår eller rättare sagt min utredning

om min whiplers har äntligen satt igång där jag får testa på olika yrken för

att se hur min nacke klarar av,hur många timmar jag orkar och vad jag vill

jobba med. Just nu är jag på administrations avdelningen där jag fått testa

på grafisk design på datorn och det var riktigt kul. Trivs super bra där. Det

 

är en "kurs" på sex veckor och den här veckan antagligen nästa vecka med

är jag där mellan 10 till 12 sen plusar vi på en timme varje vecka för att se

hur jag orkar med. Det är ganska lustigt, mitt första möte där innan julen

kändes det inte bra alls. Tyckte inte om där jag skulle vara men redan igår

på min första dag var det som att jag hade varit där i flera månader redan.

Brukar alltid tycka dom första 2 veckorna när jag kommer till en ny plats

där jag ska jobba är tuff,att komma in i gänget med nya människor också

att få en kontakt med chefen. Men jag känner mig redan hemma, känner

mig välkommen och omtyckt. Ingen pressad känsla,bara lätt och en skön

stämning. Men hur braaa jag än trivs ska det bli riktigt skönt med fredag

imorgon och bara det att se fram emot helg igen vilken grej i love it   

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards