Maaddeelejine

Alla inlägg den 6 november 2019

Av Madde - 6 november 2019 19:23

Det har pratats mycket om hur många det är som mår dåligt över att gå

in på instagram och facebook varje dag då "alla verkar så lyckliga" men

det där är bara en fasad för vem vill visa upp inför alla hur dåligt du mår?

Jag har en hatkärlek till instagram. Men på senare tid har jag nästan mer

eller mindre nästan slutat scrollat där inne och börjat leta efter sidor som

inspirerar mig i vardagen och lägger mitt fokus där istället. Genom att gå

in på dom sidorna när man vaknat ger en ett lugn,ett fokus att kliva upp

ur sängen med kanske een helt annan känsla i kroppen än när du vakna.

Eller om du är ledsen eller har en dipp kan den här lilla texten du kommer

att läsa kanske ta bort vad du precis kände och du känner dig peppad igen.

Dom här sidorna har allt från bra citat,till personlig utveckling,till förståelse

varför man mår som man mår,hur du kan förändra ditt mående och annat.

Jag lägger till sidorna här nedanför så tycker jag ni kikar in där och kollar

om någon av sidorna eller varför inte alla kanske passar er som för mig?

  

 

  • dinutveckling
  • sofiasivertsdotter
  • formaom
  • myselflovesupply
  • happihabits
  • albinkarlssons
  • petersvardsmyr

 

 

 

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards