Maaddeelejine

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Madde - 6 juni 2013 18:44

När jag vaknade imorse hade jag världens träningsvärk i nästan hela kroppen från gymmet

igår,var ett tag sen man hade träningsvärk och de var skönt att känna på det igen för då

vet man att jag verkligen gjort något rätt. Elin kom hem till mig runt halv tolv, vi laga mat

och gjorde oss iordning för att åka till joberg och sola. Det var underbart skönt att sola &

bara slappa så här på Sveriges National dag & STORT GRATTIS MORFAR på födelsedagen<3

Vi gick ner till vattnet, Elin fick väl ner högst sina tår i vattnet och jag till knäna , det var

ganska kallt, inte som i Turkiet direkt hehe. Vi var där i ungefär två och en halvtimme sen

skjutsade Elin hem mig. Jag tog fram solstolen och solade en timme sen skrek magen efter

mat. Även fast jag vart trött efter maten kan jag inte sitta inne och kolla på när det är så

fint väder ute, aldrig i livet att jag slösar bort en sån dag inomhus, skulle nog inte tro det!

Jag tog mig en 2timmars lång, rask och härlig powerwalk för första gången i år,känns jätte

bra att vara hemma igen på vårat eget område där jag har mina egna rundor. Nu känns de

att man har varit ute en hel dag i solen,jag är helt slut och riktigt nöjd med den här dan :D


 


 


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards