Maaddeelejine

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Madde - 16 juni 2013 15:54

Jag såg verkligen fram emot att gå på bio igår, jag kände mig glad och lugn i kroppen så när jag

hoppar av bussen nere på stan och börjar traska mot bion tittar jag mot andra sidan där puben

vars namn jag inte minns bara kollade om man såg någon man kände. Där på andra sidan gatan

går mitt ex,mitt livs stora kärlek med sin tjej hand i hand. Jag har kommit över honom men jag

har inte släppt honom helt för det går bara inte. Jag såg dom förre dom såg mig ,  jag visste inte

vart jag skulle ta vägen, mina knän nästan vek sig & gråten satt uppe i halsen. Min värld krossas

varje gång jag ser dom tillsammans. Det här är tredje gången på ett halvår som vi ses,men ändå

bor han inte här men lyckas alltid vara på samma ställe,samma dag och samma tid, finns de nån

mening med det här. Det är galet hur mycket jag saknar dig fortfarande efter all den här tiden =Ì

Det var verkligen en fin och varm sommarkväll igår, bio filmen After Eart med Will Smith var ju

hell okej, jag blev besviken att det var hans son som hade den stora rollen meeen filmen den var

spännande hela tiden och man var verkligen inne i filmen så jag tycker den är värd att se och det

är en film jag kan titta på igen. Tack Anna för en jätte trevlig kväll, för mig är du världens bästa :)


Idag hade jag inga planer alls, min plastsyster Bella frågade mig om jag ville följa med till Erikslund

och det ville jag. Det fanns inte mycket fina kläder på någon affär , märks att det är sommar rea just

nu, allt fint fanns inte kvar och nästan ingen storlek som passade mig. Men jag hittade iallafall en fin

tröja på Cubus för 99kr. En vit tröja med en döskalle på,  jag vet,  jag i döskalle är egentligen inte jag

men den här skrek inte döskalle och den var ganska diskret och fin,ibland måste man förnya sig helt

enkelt och den var verkligen fin. Är det någon annan som är trött på reegn och rusk än jag ? Vart har

sommaren och värmen tagit vägen liksom? Ikväll blir det att slappa framför teven, trevlig söndag <3


 

Fin kväll igår när jag kom hem från bion, klockan var över tio och det var fortfarande varmt :) <3


 

Jag och Bellis :)


 

Den här tröjan köpte jag, tycker den är riktigt fin faktiskt :)  


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards