Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Madde - 11 september 2013 18:52

Oh vad jag sov skönt igårnatt, vaknade inte en ända gång under natten,vaknade inte runt

halv åtta tiden som jag gjort i princip varje dag i flera veckor nu,jag sov till alamet ringde

och jag kände för att rusa upp ur sängen. Jag menar,hur ofta händer det liksom? Tänk om

man kände så varje dag,skulle kännas bra. Som vanligt var det dimmigt, kallt och allmänt

tråkigt väder ute men runt lunch spricker molnen, solen kommer fram och det blir varmt

vilket jag aldrig tackar nej till, jag älskar det här vädret. Förra torsdagen åkte mamma och

jag ut till erikslund för att införskaffa mig lite nya varma hösttröjor men de var dåligt med

det så vi bestämde oss för att fortsätta letandet på stan nästa vecka (denna vecka) och där

hittade jag mycket mera. Många tröjor är antingen låånga,eller långa där bak och kort där

fram vilket får mig att se ännu kortare ut än vad ja redan är haha och det gör mig irriterad

för dom himla fina men jag kan inte ha dom. När vi hade traskat två timmar ringde moster

mig,vi hade ett möte på arbetsförmedlingen klockan 3,veem har med sin moster tänker ni

då? Hon håller på att fixa en sak till mig, det är långt ifrån klart och det är väldigt krångligt

men vi ska sätta näven i bordet och få igenom det här ! Har två till möten nästa vecka sååå

förtsättning följer helt enkelt,bara hålla huvudet högt,aldrig ge upp och hoppas hoppas på.

Mötet var klart runt fyra, mamma var trött och orkade inte gå mer på stan så jag stannade

kvar ungefär en timme, kanske lite mer för jag var inte ens i närheten av klar. Hitta i stoort

sett det jag var ute efter, bilder på kläderna får ni se imorgon för just nu är jag totalt heeelt

slut i kropp och knopp. Det blev iallafall ett party linne, två tjocktröjor eller tre egentligen

men den sista är mer till dansträningen,en sån där tröja jag letat efter i flera veckor såå jag

är ganska nöjd och det var inte direkt siista gången jag shoppade inför hösten. Man brukar

säga,Diamonds are a girls best friend men det är tusan Shopping for clothes are a girls best

friend,någon som håller med eller så är det bara jag och det står jag för,kläder för mig glad

(^^) Ajust de, morfar kom över imorse på en fika vilket är väldigt sällan. Det var jätte mys

att han var här sen skjutsade han ner oss på stan. Just nu är min kusin (min äldsta) här och

fixar det sista på vårat staket,än har han inte bosatt sig GBG helt. Riktigt bra onsdag det här<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards