Maaddeelejine

Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Madde - 22 juli 2016 22:06

Jag som flyttat extremt mycket under hela mitt liv särskilt under barndomen och under tonåren byt skolor hit och ditt har gett mig en känsla av otrygghet. När jag skulle säga hej då till lägenheten gick det inte att hålla sig för gråt längre. Det har vart jobbigt och behöva flytta runt nu dom senaste två åren och aldrig få kunna landa. Att äntligen hittat en egen lägenhet där jag kan bo hur länge jag vill,hur många år jag vill gör hela den här karusellen lättare i hjärtat. Ett nytt kapitel är på väg det är spännande.

Jag gjorde klart nästan allt igår hemma och det gav mig och killen kvalitetstid vilket var något vi verkligen behövde. Avslappning,att bara vara och njuta av våra semester. Kan ju inte klaga på vädret som vart idag,riktigt så där stekhet som jag vill ha det. Vi tog bilen till vad gropen och det var tjockt med bilar överallt. Har vart där många somrar men har aldrig nånsin sett så mycket bilar som det var där idag och då skulle ni sett på själva beachen smockat med folk men vi gick lite eller en ganska bra bit längre bort och hitta ett eget litet smultronställe. Det var precis vad jag behövde för att orka med den här dagen som vart full av känslor men jag ser det här som något nytt och roligt när man väl är i nya lägenheten och få inreda den :)

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards