Maaddeelejine

Alla inlägg den 6 februari 2018

Av Madde - 6 februari 2018 22:58

Aldrig kunde jag tro eller ens föreställa mig att jag skulle börja tycka om ananas prylar men 

det är så snyggt! Är själv allergisk mot frukten ananas där av aldrig känt en koppling just till

ananas. Vet inte vart intresset började men det är nog genom några tjejkompisar när man gått

på stan och dom har sett en ananas burk och sagt "det är så snyggt med ananaser i prylar" då

kan ni tänka er hur jag böjde på ögonbrynen uppåt och tänkte "really?nej ". Men efter några

rundor på stan har jag nu själv börjat gå fram i hyllorna,kollar på ananas grejer och börjat att

nu tycka dom är väldigt snygga,dom har stil. När jag fyllde 29 i september förra året fick jag

en vit ananas lampa,har aldrig ens nämt för någon i min familj att jag tycker det är snyggt så

blev lite paff men moster och jag behöver knappt kommunicera,vi vet vad vi gillar vilket är

samma saker. Blev kär i min ananas lampa på en gång och kan kolla på den från soffan och

bara tycka den är så fin. Berättade för mamma också senare hur jag börjat tycka om ananas

prylar,mamma som har allt hade två prydnads ananaser i silver en liten och en mellan. Dom

fick flytta hem till mig. Känner på mig att min lägenhet kommer få se mer av olika ananaser

här hemma,guld är inte min grej men kanske blir någon annars blir det silver och vit hemma.

 

 

Vilken färg är du? 

 

 

 

 

Asså,hur snygg?? <3

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards