Maaddeelejine

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Madde - 24 september 2012 21:37

Tror jag har åkt buss fem eller sex gånger idag, PÅ EN DAG! Jag älskar annars att åka buss

men sista turen blev man bra less på det. Tog ledig från skolan på grund av två stycken möten

jag vart på idag. Första mötet var klockan nio imorse på Hälsocentret som ligger nere på stan,

från och med imorgon börjar jag på Medicinsk Yoga för personer som är stressade av helt olika

anledningar. Men då behövde man först ha ett samtal, skriva på ett papper och sånt innan man

blir inskriven. Mötet tog bara en kvart, kändes väl lite onödigt så tidigt på morgonen men fick ju

iallafall en timmes sovmorgon. Kom hem vid tio, var hemma till två då det var dags och åka till

nästa möte som var klockan tre. Det var på våning 6, jag är livrädd för att åka hiss så jag är van

att gå trappor men nu var jag inte riktigt säker på vart jag skulle. Våning 6 var helt fel, frågade en

annan kvinna som jobbade i samma hus om hon visste vilken våning det var på men enligt henne

fanns det inget sånt där. Nehepp här har jag gått 6 våningar i trappan och nu måste jag gå ner

igen. Ringer ditt jag ska, hon förklarar och jag hade vart tre våningar för tidig för dom fanns dåra

på sista våningen som är våning 9. Gissa om jag blev irriterad då haha både på kvinnan för att

hon inte ens har koll och för att jag gick ner för att gå upp alla trappor igen plus tre till,bra där x)

Mötet höll på en halvtimme, hann vara hemma i två timmar för att sen åka iväg till dansträningen.

Ni hör själva vilket fläng det har vart för mig hela dagen, fram och tillbaka. Är sååå glad att den

här dagen är över, nu är jag helt slut och ser faktiskt fram emot att somna tid för en gångs skull : )

GODNATT<3 fast först blir det att se Filip & Fredrik sen blir det att sova ^^

    

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards