Maaddeelejine

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Madde - 4 maj 2013 10:25

Igår kväll var jag som sagt på bio med ett gäng vänner,vi såg en svensk komedi film som heter

STUDENTFESTEN,har aldrig garvat så mycket till en film. Vi alla garva igenom heela filmen, den

var hur rolig som helst och tårarna bara rann av allt skratt. Den här filmen påminde om min dag

när jag tog studenten, det är hela SEX ÅR SEN :O känns som igår .. Har alltid hatat skolan men

gymnasiet är dom TRE BÄSTA åren i mitt liv och det är verkligen något jag skulle vilja göra igen.

Jag saknar gymnasiet och min klass varenda dag,OP3B always in my heart,please take me back<3


 

Man var bra söt som liten :D


 

Kommer ihåg den dagen vi skulle prova mössorna som igår :)


 

Här är vi på väg till champagnefrukosten och redan här var man nervös :D


 

Emelie,Sofia,Saya,Sara,Emma,Jag,Cajsa,Larvina och Ala :) BIG LOVE till er tjejer <3


 

Studenten var den absolut roligaste dagen i mitt liv,skulle kunna göra det varje år<3


 

 

Saya,Cajsa,Emma,Larvina,Jag,Emelie,Ala,Narin,Alici
a,

Housin,Sofia,Sara,Niklas, Hanna och Jenny =)

OP3B <3


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards