Maaddeelejine

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Madde - 3 maj 2013 18:26

Det sämsta med att bo på stan i lägenhet är att det är otroligt lyhört,man hör precis vad grannarna tittar

på för teveprogram,vad dom pratar om och sovmorgon under veckorna,good luck! Dom börjar jobba runt

sju på morgonen,självklart ska dom få jobba men det är ett sånt liv utanför fönstret att det låter som de

är inne i mitt rum,stora traktorer,lövblåsare men särskilt den där bilen som sopar på gatorna, den är fan

inte rolig att lyssna på varje morgon. Någon skönhetssömn under veckorna kan man glömma, men helgen

då är det tyst och lugnt,jag längtar hem till vårat tysta hus. Från att jag vakna vid tio till två på dagen så

var det jätte fint väder ute och varmt,jag & mamma passade på att ta en långpromenad nere vid hamnen.

Att gå där nere vid vattnet,se solen glittra på sjön och höra fåglarna kvittra,det finns inget bättre och sen

blir man lugn i kroppen,jag skulle kunna vara där en hel dag. Vi promenerade i hela 1 och 1halvtimme, det

var riktigt skönt och behövligt,sen var det gott med mat i magen efter en långpromenad i vårvädret :D <3


 


 


 


 


 


 

Ozzy, Mamma och Molly :)<3


 


 


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Ikväll blir det bio med Marcus, Clara, Niklas och Emelie :D Vi ska se en svensk film som heter Studentfesten

som verkar riktigt jäkla rolig,det är bra skådespelare med och jag tror vi kommer få oss många skratt :D<3


 




Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards