Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Madde - 18 januari 2013 14:29

Ikväll blir det att gå på bio med min Moster, det ska bli väldigt kul för vi har aldrig gjort någonting helt själva.
Vi har alltid stått varandra nära men dom senaste tre åren har vi kommit varandra närmare än någonsin, nu så
kan vi ringa varandra och prata om allt möjligt, vi kan vända oss till varandra när något jobbigt har hänt och vi
finns där för varandra i vått & torrt. Min moster har alltid vart viktig för mig men nu är hon en av dom absolut
viktigaste personerna i mitt liv. Hon är väldigt annorlunda än min mamma, hon är mer lik mig på ett annat plan
och mer ungdomlig av sig. Jag vet inte om det är för att hon har tre barn eller något men hon förstår mig mera
när det gäller vissa saker & det uppskattar jag väldigt mycket när jag behöver dom stunderna då ingen förstår.

 


 


Ha en bra fredag allihopa, det ska iallafall jag ha :D

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards