Maaddeelejine

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Madde - 25 april 2013 19:29

Då är VALBORG planerad,det blir att att umgås med min bästa Katta vilket jag verkligen ser fram emot.

Vi ska åka och kolla på någon brasa någonstans sen kanske hyra någon bra film,det tycker jag låter som

en perfekt valborg :) Idag har det verkligen vart vår väder ute, det gör en alltid på så bra humör sen att

veta att vi kommer hem om bara en månad kan ingenting förstöra mitt glatta humör. För mig är veckan

över,det är verkligen LYX att vara ledig på fredagar så jag tar helg redan nu. Vad jag ska sova ut imorn,

och resten av helgen,det behövs verkligen. Har sovit ruskigt dåligt nästan hela veckan,nu behöver både

jag och min kropp sömn. Resten av den här kvällen blir att kolla på bra program,krypa under mitt varma

täcke och njuta av långhelg,är fullbokad hela helgen,precis som jag gillar det och vill ha det, perfekt :D<3


 



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards