Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Madde - 18 februari 2014 16:54

Gogkvällens eller snart iallafall :) Jag har bara ett ord att säga efter två träningspass igår efter man

legat i en säng 1vecka = SLUTKÖRD, träningsvärken kom diirekt och flåset var inte det bästa alltså

hahahha och benen var både som spagetthi och stela men nästa vecka är jag tebax igen i topp form.

Somnade ganska direkt jag kom hem, var länge sen jag kände mig så pass trött efter en träning och

det märktes imorse. Sov tydligen djupt inatt att jag inte ens vaknade av alarmet imorse,vilket aldrig

hänt mig förrut så ja jag var tröttare än någonsin. Skulle upp halv sex,kände mig riktigt pigg medan

jag låg och väntade på att alarmet skulle slå på men hade en känsla i kroppen av att något var fel så

tittade på klockan och den stod på 06:00. Jag flög upp i sängen, slängde i mig frukost vilket gjorde

att jag fick ganska ont i magen och gjorde mig iordning. Visst hade jag en och en halvtimme på mig

men just den där morgon rutinen som förstörs gör väldigt mycket men det är tur att man är väldigt

snabb på morgonen hehe. Igår kom solen fram efter jag vet inte hur länge sen sist men man kunde

andas på ett helt annat sätt,det var ljust när jag åkte och den där känslan att vi går mot rätta tider i

både vädret och livet är en stor frihet. På jobbcentrum efter jullovet kändes det inge roligt där när

vissa människor blivit några dom sa att dom aldrig skulle bli,jag backade undan och har nu hittat

ett par underbara fantastiska personer som får en att vilja komma varje dag. Daniel,Jimmy, Stina,

Magnus och Erika tack och lov för dessa<3 Vi sex har verkligen hittat varandra,vi alla är både lika

och väldigt olika vilket jag tror är skälet till varför alla vi funkar ihop så bra. Ikväll är det dans igen

som står på schemat, träffa min underbara vän Malin som har jag galet kul med, whop whop :D<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards