Maaddeelejine

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Madde - 6 februari 2014 10:03

Skulle gjort exakt näästan vad som helst för att sluppit kliva upp imorse och bara varit hemma.

Har någon slags panik slash oro i kroppen som tär på mig,jag vet varken hur jag ska känna eller

tänka när det gäller vissa saker. Jag börjar inte må dåligt igen men man kan inte alltid vara på

topp och vara "perfekt glad" men jag gillar inte den här känslan alls och vill bara bli av med den.

Tur att det här kommer bli en bra torsdag som kommer göra att jag får annat att tänka på under

dagen och kvällen,det gör väldigt mycket. Ska sticka härifrån lite tidigare,ska nämligen träffa en

underbar vän min fina Anna som jag tok saknat i flera månader nu men idag kunde hon äntligen

slita sig ifrån plugget och träffa mig :D Självklart kan jag slita mig här ifrån också,har inget jätte

viktigt för mig iallafall och jag träffar hellre henne än att vara här hela dagen så det ser jag fram

emot, nu vill jag bara att klockan ska bli lunch. Men det roliga tar inte slut där, ikväll är det dans

träning igen No.3 den här veckan nu när jag börjat i en till grupp and i love it! Torsdagen kommer

inte kunna bli bättre än så här och vi börjar närma oss fredag igen. Veckorna bara springer iväg<3


 

Världens finaste, äkta, sann vänskap livet ut<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards