Maaddeelejine

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Madde - 19 februari 2014 11:11

Här har ni en trött,sliten tjej med världens träningsvärk i benen att jag knappt kan gå och

just därför ska jag ta mig till gymmet idag. Träna och stretcha bort det mesta utav värken

är det bästa man kan göra dagen efter tycker jag. Hade nyss samtal med min coach,igår så

hade hon fått en kommentar utav en av hennes kollegor som hade sagt: Madde verkar jätte

glad varje dag nu. Sånt är alltid väldigt kul att höra,personer som inte känner en privat så

och inte vet mycket om en men ändå märker stor skillnad på hur jag mår,det är faktiskt ett

bra tecken och något som värmer att höra. Klockan är tjugo över elva,jag är jäätte hungrig

så det får nog bli en tidigare lunch,hinna smällta maten i magen innan jag ska träna sen :)

Har inte gymmat på typ tre fyra? veckor nu,saknar det galet mycket. Bara att sätta på sig

träningsskor, kläder och sen köra igång på alla maskiner är en utav dom bästa känslorna<3


 

#workout



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards