Maaddeelejine

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Madde - 16 januari 2014 13:17

Solen lyser ute,snön ligger fint på hustaken och fast Linda är hemma med sin son som är

sjuk blev det inte allt för ensamt och långtråkigt här. Finns en tjej som jag tror heter typ

Johanna? Satte mig brevid henne vid datorerna,vi har settat och babblat i princip heela

dagen. Under lunch som var nu från tolv till ett kändes det lite små tråkigt att sitta själv

och äta men då kom Mange en kille i min ålder som går här och frågade om han fick sitta

med mig så jag slapp sitta själv. Det blev en trevlig timme med mycket prat,från att bara

säga hej, hej då, hur går det och lite annat ytligt prat så en timme senare vet man en hel

del om den här personen och det där tycker jag är riktigt intressant. Klockan är nu halv

två,slutar om en timme och då blir det äntligen att dra till gymmet vilket ska bli skönt :D


 




 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards