Maaddeelejine

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Madde - 9 april 2015 19:04

Äntligen är den efterlängtade våren här ,som man har längtat och väntat. Men klä inte av er för fort nu

bara för att solen är framme,det är vid den här tiden alla blir sjuka på grund av det. Har själv vart sjuk

i två veckor,är frisk nu men har fortfarande ont i halsen och öronvärk från och till. Har spenderat dagen

med min mamma idag,min moster,mormor och morfar var även där när jag kom och det kunde ju inte

bli bättre :) När alla gått tog jag och mamma oss en promenad med hundarna i den fina vädret,det var

skönt att känna hur solen värmer en och hur värmen sprids inom en. Det är alltid en lättnad att umgås

med mamma, hon påminner alltid mig vem jag verkligen är och jag kan vara mig själv helt och hållet.

Jag är alltid mig själv vem jag än är med och vad jag än gör men hemma hos mamma med mamma,

då är man sig själv på ett annant sätt och det är för att HON vet vem jag verkligen är och hur jag som

person fungerar och det är skönt att bara kunna vara. Jaha då är det fredag imorgon igen,blev en kort

vecka med skola men det är ganska skönt. Jag längtar mest till måndag,då sätter dansträningarna fart

igen efter influensa och påsklov,men veckorna har gått ganska fort ändå. Ljuset som är ute nu det gör

allting mycket enklare och lättare,det känns bättre i bröstet och man kan andas på ett annat sätt. Den

här tiden har jag väntat jag på länge nu,det tror jag vi alla har. Jag hoppas att det inte blir en så där

jätte mycket pollen i år, jag är ett varannat år person med det. Man vill bara vara ute på sommaren

men ibland blir det för jobbigt med andningen,snörvlandet och kliandet. Medicin? Visst men det funkar

inte alltid heller men jag tänker vara positiv och gå emot allt som har med pollen att göra och leva på :D

 

 

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards