Maaddeelejine

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Madde - 10 april 2015 11:31

Då var det helg igen,det alla längtar efter på måndag morgon. Solen skiner,det blåser en hel del ute

vilket är ganska synd men solen värmer iallafall och det är huvudsaken. Jag ska snart åka till skolan

sen tar jag helg. Har ingen anning vad som händer i helgen,det blir nog att bara vara hemma och ta

det lugnt. Har sovit otroligt oroligt inatt,trodde mitt alarm inte skulle ringa så sen halv 6 imorse har

jag vänt och vridit på mig och kollat på mobilen tusen gånger kändes det som. När klockan väl ringde

vid tio var jag skapligt trött och slutt i kroppen men det är bara att ta sig upp. När man vet att det är

fredag blir det inte lika mottigt att kliva upp. Ska ni kolla på Let´s dance ikväll då? Det ska jag göra :)

Har ni några speciella knepp på morgonen för att göra det lättare att bli pigg? Jag tittar alltid på nån

serie till frukosten sen när jag sminkar mig och allt man gör då lyssnar jag på musik och dagen blir så

mycket lättare att starta. Klockan må vara tjugo i tolv men min pojkvän ligger här i sängen och sover,

det ser väldigt lockande och jag skulle gärna krypa ner brevid honom men vissa har skola som måste

göras först haha. Det är tur att man trivs i skolan,har en bra lärare och tycker man är bra på sin sak

annars kan det bli himla tråkigt. Ska väl fixa det sista innan jag ska dra iväg till skolan,trevlig helg :D

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards