Maaddeelejine

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Madde - 5 januari 2016 16:32

Det är nästan att jag inte vill gå in på facebook och instagram längre,att varje dag se vänner

som bekanta skriva ut att dom är med barn eller att dom förlovat sig eller att dom bokat resa

med sin sambo dom sakerna får mig att må åt helvete. Alla verkar lyckliga just nu som att de

har the time of there lifes medans mitt liv bara står stilla. Mina hormoner just nu dom är här

och där i princip överallt. Ser jag någon vän att dom är med barn då slänger jag bort telefon,

får svårt att andas och börjar gråta. Jag får panik över känslan att det där kommer inte jag

få uppleva det som jag drömt om sen jag var en liten flicka. Det känns jätte jobbigt att inte

veta, jag kan inte njuta av mina dagar mitt liv för det här är det ända jag tänker på dygnet

runt att tänk om ingenting av dom sakerna kommer hända mig? Jag är 30 om tre år och jag

har inte vart med något sånt speciellt medans alla andra upplever det nu,varför är det aldrig

jag? Förtjänar jag inte ett lyckligt liv? Mår verkligen skit dåligt över det här,vill också känna

hur det känns att vara lycklig,att vara speciell. Känner mig panikslagen över livet,tänk ifall

det är så här mitt liv alltid kommer se ut vara? Usch panik. Jag vill så gärna bli en mamma.


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards