Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av Madde - 8 augusti 2016 18:17

Wow har suttit 6 timmar i sträck och läst en av mina böcker. Den har vart ganska seg lite mycket story genom hela boken men kände på mig att den kommer bli bättre när man väl förstått storyn och varför allt hände,det är nu dom håller på att knyta ihop historian och jag kan knappt slita mig från den. Kände att jag håller på och få ont i huvudet,stel i nacken och trötta axlar haha! Efter 6 timmar läsning kan jag förstå det och jag måste ta en paus (har ätit lunch iallafall mellanåt) och börjar bli hungrig igen. Det var även något annat som fick mig att tappa koncentration, jag fick äntligen mina efterlängtade papper i brevlådan att visningen på min lägenhet är nästa tisdag. Jag hoppade i sängen som när man var liten och bara kände ÄNTLIGEN :D Har väntat på det där svaret i nästan 4 hela månader vilket känts som en evigheeet men nu är det på igång och känns ännu mer äkta på riktigt att det verkligen är sant. Är lättad i kropp och själ. It's like a dream come true<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards