Maaddeelejine

Alla inlägg den 28 januari 2017

Av Madde - 28 januari 2017 20:54

Dom senaste tre helgerna har jag verkligen sett fram emot att vara ledig men det är som att jag inte

kan slappna av helt. Man vill njuta av ledigheten att man på något sätt känner sig stressad att tiden 

istället går jätte fort. Någon annan som känner igen sig? Kanske måste vara mer i nuet,andas ut och

bara vara. Mina rutiner i veckorna med allt man gör är min trygghet, jag mår bra liksom av det jag gör.

Veckorna tar mycket energi och kraft däärför tror jag man har svårt att koppla av när man plötsligt VET

att man kan och får ta det lugnt. Har inte känt mig riktigt utvilad på måndagarna,jag är alltid stressad i

livet och det är en dålig vana jag måste sluta med. Måste bli bättre på att varva ner när veckoslutet är

över och helgen är på ingång,att känna sig utvilad och redo för en ny vecka är guldvärt så ska skärpa

mig där! Här hemma ikväll är det tända ljus,gladiatorerna på,min myströja och en behövlig myskväll <3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards