Maaddeelejine

Alla inlägg den 29 januari 2017

Av Madde - 29 januari 2017 20:15

Min kropp bara skriker efter att träna,har inte tränat på något sätt sen i tisdags vilket kroppen märker av.

Tiden har inte funnits,dålig sömn har vart i vägen och en vecka av strul när det kommer till allt. Kan inte

vänta till den här helgen är över. Har mycket att se fram emot med nästa vecka som att dansen har satt

igång, har bra tider i veckan att kunna gå till gymmet och jag kommer få göra det jag mår bäst av vilket

är tack vare fina människor som verkligen bryr sig. Sen jag började gymma har sömnen tackat mig rejält

men förra veckan när det blev alldeles för liten träning har jag inte alls sovit lika bra och inte haft den där

sköna känslan av att vilja sova på kvällarna. Det ska bli ändring på det i veckan som kommer,har myror 

i kroppen vill bara träna svettas och känna pulsen slå. Men först ta vara på söndag kväll och ladda om<3


 



 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards