Maaddeelejine

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Madde - 5 februari 2013 11:52

Förra tisdagen på dansträningen tappade jag mitt självförtroende helt och hållet. Vi skulle börja med våran

nya dans, i den dansen var det mycket steg där vi skulle vara "sexiga" och jag klarar inte av sånt med mitt

urusla självförtroende. Jag tyckte alla andra såg jätte bra ut, dom gjorde stegen rätt men jag såg bara helt

konstig ut. Det började snurra i rummet, hjärtat började bulta, jag svettades, fick svårt att andas och ville

bara därifrån. Tårarna bara rann, jag kunde inte andas & det kändes som att alla skratta åt mig för att jag

var så dålig. Jag vet att det bara är mina hjärnspöken, men vissa vet att dom ser bra ut och kan visa ut de

i dansen men jag kan inte för jag är inte ett dugg bekväm med mig själv! Men igår när jag hade Ragga gick

det HUR BRA som helst, hade bestämt mig för att bara koncentrera mig på mig själv, jag vet att jag kan för

jag har gått längst i den där gruppen, jag skulle bara köra mitt eget race och det funkade faktiskt. Jag hade

inga som helst problem att bjuda på mig själv, jag kände mig säker på mig själv och pepp. Ska tänka precis

likadant ikväll, göra comeback på streeten från förra veckan FÖR JAG VET ATT JAG KAN så nu jäklar ska jag

visa mig själv precis som jag gjorde igår, det kommer inte bli enkelt men jag ska göra mitt absolut bästa =)


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards