Maaddeelejine

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Madde - 4 februari 2013 12:29

I lördags under dagen åkte jag och mamma till Lager 157 för att kolla efter ett par nya svarta jeans till mig

för det behövs verkligen. Tycker det är jätte svårt att hitta jeans men hittade faktiskt ett par, svarta med

gulddragkedja nere vid fötterna precis vad letat efter PERFEKT och jag gick därifrån super nöjd. Vid halv 7

åkte jag ner på stan för att möta mina fina vänner inne på Strike. Vi blev ett helt gäng på nio stycken tror

jag att vi var. Disco bowling är tusen gånger roligare än vanlig bowling, den här gången var det också jätte

bra musik och som vanligt kunde jag inte stå helt stilla. Vann gjorde jag inte men det är ingenting som jag

bryr mig om, huvudsaken är att man har kul och det perfekta sällskapet vilket jag hade också. Det blev en

GRYYYYYYMT rolig kväll med många härliga skratt, fick vara tillsammans med mina bästa och lyckad kväll.

Vi skulle egentligen åka hem efteråt men vi alla var på otroligt bra humör, ingen ville åka hem utan vi ville

fortsätta den här kvällen så vi gick till Pitchers och satt där tre timmar och babbla på. Vi har inge problem

att varken prata eller komma på samtalsämnen, det flyter liksom alltid på och sen är vi alla nära vänner :D

TACK SOM FAN för den bästa lördagen på lääänge, det här bara måste vi göra om men nästa gång får det

bli två timmar på bowlingen för 1timme går alldeles för fort. Mina kära vänner,tack för alla härliga skratt<3


 

Niklas :D


 

Världens bästa och roligaste Robin :D


 


 

Haha jaa fråga mig inte vad Emelie och Marcus håller på med här :P


 

Våran bana :)


 

Jonthe :D


 

Grabbarna står och spelar såå klart, nördaar x)


 


Jonthe och David :D


    

Emelie och Jag :D


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards