Maaddeelejine

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Madde - 20 februari 2013 19:01

Nu tycker jag det räcker med snö,vinter och kyla,jag är nog inte den ända som tycker det? Tänk att kunna

slänga på sig ett par shorts & ett linne eller klänning eller t-shirt. Något ja längtar efter är att cykla,känna

värmen i ansiktet från solen och vinden i håret. Jag hoppas innerligt att den här sommaren blir bättre när

det gäller vädret om man jämför med förra sommarens kassa väder! VI BEHÖVER EN FIN SOMMAR, det ger

en otroligt mycket nya krafter och glädje efter en lång och tuff vinter. Men bara att slippa alla dessa plagg

varje gång man behöver gå ut,det är bara drygt. Känner verkligen hur jag behöver ljusare tider,värme och

solen för dom här tre grejerna gör otroligt mycket. Måste bara säga att under dom här 3veckorna som jag

har vart sjuk har jag missat flertal gånger från dansen, fått ångest och panik hur jag ska hänga med efter

allting men efter lovet ska vi börja med helt nya danser i båda grupperna,gissa om en sten från mitt bröst

försvann,en mindre grej att vara orolig över. Jag lägger in en låt här som iallafall ger mig summerfeeling :)

 



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards