Maaddeelejine

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

You can´t have a better tomorrow if you don´t stop thinking about yesterday

Av Madde - 21 april 2013 22:50

Gå på bio är något jag verkligen tycker om,så det blev även bio igår kväll igen med Marre, Frida och

Daniel. Möte dom vid bion kvart i sju men filmen började inte förrän kvart i 9 så vi gick till Pitchers

och käkade först. När vi gick tillbaka till bion stod vi och prata, automatiskt tittade jag runt mig för

att se vilket folk som kom. Mina ögon fastnade på en speciell person som stod vid biljettkassan, det

var inte någon mindre än mitt ex som jag var tillsammans med i fyra år. Det har vart slut i ett & ett

halvt år nu och det här är andra gången på ett halvår vi lyckas gå på samma film, samma tid, det är

fan helt makalöst. Det var både skönt att se honom men samtidigt extremt jobbigt eftersom han var

där med sin tjej även denna gången. Dom gick in i salongen förre oss,vi gick in sist och våra platser

var näst högsta raden och baakom oss satt dom. Så medans jag gick upp för trappan till min plats så

hade jag honom rak framför mig, den var den längsta trappan jag gått. Visste inte alls hur jag skulle

sitta, vara och andas för egentligen höll jag på att bryta ihop och gråta men fick ta mig i kragen och

låtsas vara oberörd. Men om man bortser från de,vi såg Oblivion med Tom Cruise, den var bättre än

vad jag trodde men ganska tråkig tyvärr, vore det inte för Tom Cruise  hade den vart ännu tråkigare.


För att vara söndag har den vart väldigt bra,kunde även sova hela förrgår natt också och sov till halv

elva. Vanligtvis skulle jag vara jätte ledsen idag och vara helt nere på grund av att jag träffa honom

igår men för att orka med idag har jag lagt det i en liten låda,stängt igen den och bygga upp den där

muren som att det aldrig hände för annars går det inte för mig. Jag var verkligen hungrig imorse så

var självklart smöret slut men eftersom klockan ändå var halv elva käkade jag lunch istället, ganska

konstig känsla att inte äta frukost som jag älskar att göra på morgonen. Vid halv fem tiden gick jag

och möte Elin på stan,det var hela 12 plus grader ute så då tog jag min vårjacka. Elin gick hemifrån

sig som är på Vetterstorp så jag hann ända till Fryx där ja mötte upp henne för att sedan gå till mig.

Vi fick oss en ganska rejäl promenad i det fina vårvädret som vart idag. Hemma hos mig kollade vi

på en film,Fast And Furios 5 som var riktigt riktigt bra så nu längtar man efter att se 6 :an som går

på bio den 22 maj. Film, prata och umgås gjorde min söndag helt klart,hon åkte hem vid nio och nu

väntar jag på att reprisen av The Following från i tisdags ska börja 23:50 sen så blir det att sova :)


 


 
 
Ingen bild

Anonym

22 april 2013 20:56

Lite konstigt att du fortfarande tycker att de är jobbigt att se han efter 1 å 1/2 år. Du har ju haft annan kille emellan också. Eller hur? :)

Madde

22 april 2013 22:00

Det är inge konstigt alls, han var och kommer alltid vara mina stora kärlek oavsett vad. Ja det har jag haft men det var inte ens samma
kärlek och känslor som med den andra vilket
inte ens går att jämföra. Jag har helt enkelt inte kommit över han än för jag var så gaalet
kär i honom och kommer nog alltid vara det.

 
Ingen bild

Anonym

23 april 2013 09:12

okej.. får hoppas att du träffar någon som får dig att känna mer än så, satt du kommer över han då :). Eftersom han har gått vidare med ny tjej osv.

Madde

23 april 2013 18:13

Det hoppas jag med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 2 december 2020 13:47


Jag älskar julen. Allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer,  julpyssla, julpynta här hemma, stämningen av julmys❤. Det här är första året första gången i mitt liv som julkänslan inte är där vilket beror på många olika faktore...

Av Madde - 1 december 2020 23:19


Sista månaden på det här året,vilket år det varit. Det kan ni nog  alla hålla med om. När man tänker tillbaka till den här dagen fast förra året kunde man aldrig föreställa sig vad vi hade att vänta på men lika bra var väl det. Mina förhoppning...

Av Madde - 2 augusti 2020 17:20


Kan man komma över ett trauma som man varit med om sen ung ålder? Det är en fråga jag ställer till mig själv varje dag,ibland flera gånger och blir samma svar varje gång - jag vet inte. Det kanske handlar om hur du är som människa,hur du hanter...

Av Madde - 31 juli 2020 22:55


Varför glömmer vi alltid hur bra man har det? Särskilt vi som bor i sverige. Det är hemskt hur andra länder är fattiga,där det ständigt är krig,alla dom här flyktinglägren. Dom är många. Många länder som skulle byta mot vårt liv in a heartbeat....

Av Madde - 29 juli 2020 20:47


Jag har väl en slags hat-kärlek till livet lika mycket i jämföring som att allt går både upp och ner. Livet består av många aspekter i livet vi alla ska gå igenom på gott och ont. Man ska vara barn,kanske gå igenom en skilsmässa där vi ska best...

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards