Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Madde - 18 maj 2015 17:55

Ibland kan mina tankar snurra runt i huvudet att det känns som om man håller på att bli knäpp.

Tankarna har en sån makt och energi över en ibland att det är läskigt,man vet oftast till nittio

nio procent att tanken eller känslan man känner inte stämmer men ändå låter man den vinna ??

Det är ganska skruvat,men allti sitter i huvudet och det handlar om att släppa på kontrollen,det

är okej att inte alltid veta allting,att inte alltid ha kontroll över livet,det är okej så länge vi kan

kontrollera våra tankar och känslor. Hjärnspöken,vad är dom bra för? Jag har ingen anning men

stick och brinn någonstans säger jag bara. Här har du inget att göra,det här är mitt liv,mina val

och mina känslor så back off! Det har vart många tuff år,ett stort svek som gjort att jag liksom

inte kunnat släppa det förflutna och tro på något bättre. Har straffat mig själv i jag vet inte hur

många år,har aldrig tyckt att jag förtjänat något bättre. Har jag trott på det? Oja. Har jag låtit

det tagit över mitt liv? Alldeles för länge. Men jag är trött på att missa mitt liv,år efter år bara

går och allt jag ser när jag tittar tillbaka är tårar och uppgivenhet. Det borde verkligen inte att

vara så här,det ska inte vara så här. Jag vill leva mitt liv,jag vill känna att jag lever,jag vill se

tillbaka på åren med glädje och kärlek. Ingen förtjänar att må så här,jag förtjänar inte att må

så här. Mitt förlutna måste grävas ner,läggas på högsta hyllan och aldrig mera kolla tillbaka för

då DÅ kan jag gå vidare,jag måste bara tro på mig själv,heja på mig själv och aldrig ge upp :)


 

Vi har bara ett liv,vi måste ta vara på det ända livet vi har,alla förtjänar ett rikt liv<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards