Maaddeelejine

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Madde - 3 mars 2013 12:04

Gårdagen kunde inte bli bättre på något sätt,den vart klockren och lyckad. Möte upp Marre, Frida och

Daniel vid punkt halv fyra för att sedan vandra oss till Strike och köra Disco Bowling. Haha jag gjorde

bort mig tootalt i början,brukar alltid ha klot 6 men alla var upptagna så klart,blev istället nummer 8.

Den är mycket tyngre, inge bra för mig som har klena handleder och ont i axlarna, sen har dom någon

kräm eller något på kloten (här måste dom tagit minst halva burken ) vilket inte gjorde det bättre för

mig och här till det mest pinsamma. TVÅ GÅNGER PÅ RAKEN tappade jag klotet bakom mig, det dunka

till i hela rummet & jag ville bara sjunka genom marken!!! Shit happens haha och gentlemän som dom

killarna är gick till andra rummet och hittade ett klot nummer 6 till mig,uppskattas. Vi var på bana två

och den fick fnatt,vi kunde spela en gång sen drog dom bort alla andra som var kvar så att det var tex

Fridas tur fast jag hade en gång till att köra,sen kunde några komma tillbaka men det fattades en hel

del käglor och dom kunde plötsligt därinifrån ramla från taket och ja ni hör själva,haha! Eftersom det

bara jävlades för oss fick vi byta bana men samma sak hände där & därför fick vi spela en halvtimme

extra, taackar. Trots jävelskap som gav många skratt hade vi väldigt roligt ändå & det är huvudsaken :)


Resten av kvällen spenderade vi hemma hos Daniel där det blev SPELKVÄLL :D Vi började med ett spel

som heter Buzz, man fick välja olika kategorier och svara på frågorna (frågesport)de var fatktiskt ett

jätte roligt spel även fast jag var SÄMST i det haha men kunde iallafall skratta åt mig själv och bjuda

på mina dåliga kunskaper. Andra spelet vi körde var Pictionary (stavas det så?) Frida och Marre var i

ett lag, Jag och Daniel var i ett lag. Man ska kolla på ett kort med en viss färg och sen försöka att rita

det som står på kortet sen ska den andra gissa. Jag tyckte synd om Daniel för jag är urusel på att rita

och på att gissa (mitt ordförråd är inte det bästa) haha. Men vad vi skrattade, jag skratta så jag fick

jätte ont i huvudet, mina käkar gjorde så ont att jag knappt kunde prata och mascaran rann för mina

tårar bara rann av allt skratt men fyfan vad bra jag mådde i den där stunden :D Sista och tredje spelet

var Alias där man istället ska förklara ord,OHNEJ var det första som pluppa upp i mitt huvud,ja som är

den mest dåligaste förklararen när det gäller allt! Även här gick det dåligt för mig men jag försökte &

även det gav oss många skratt. Ah vilken kväll,ville att den aldrig skulle ta slut och för första gången i

mitt liv kände jag att passade in där med dessa härliga människor och det är en känsla jag velat & har

letat efter i hela mitt liv. Tack för den bästa kvällen i mitt liv,kommer aldrig glömma den här kvällen<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards