Maaddeelejine

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Madde - 20 mars 2013 20:26

Vilken äcklig marddröm jag drömde igår natt, vaknade upp vid tre tiden tror jag och ni vet när man

precis vakna ur en marddröm med ett ryck så slår hjärtat i tusen,man tänder lampan och börjar att

andas ut. För mig tar det ofast en timme, ibland lite längre att bli helt lugn för att kunna somna om

igen. Skulle gymmat med Katta idag men hon mådde inge bra & hälsan kommer alltid först,jag kröp

under mitt varma täcke och kollade på mina serier jag följer. Det går alldeles för mycket bra serier

nu så det är omöjligt att bara titta på en. Dom jag följer är *The Following, *Downton Abbey & *The

Secret Life Of The American Teenager sen alla dom andra super bra serierna som går på tv,vet inte

hur jag hinner med att se alla men tycker man något är så pass bra, då lägger man ner tid på det så

enkelt är det men det blir oftast gaanska tajt med mitt schema haha. Imorgon blir de iallafall att gå

på föreläsning och sen gymma så det ser jag fram emot :D Om en kvart är det Grey´s Anatomy <3<3


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards