Maaddeelejine

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Madde - 15 mars 2013 18:28

Jag och Anna brukar alltid gymma på torsdagar men igår funka det inte så vi tog idag istället, kändes

mycket mycket bättre än i tisdags då kroppen inte mådde helt okej. Men idag körde jag på så svetten

rann och benen skaka. Har lagt märke till att om man har hörlurarna i och lyssnar på träningsmusik då

blir man mycket mer peppad och kör på ett helt annat sätt. Men jag måste köpa en MP3, min mobil är

alldeles för stor, har hittat en speciell på Elgiganten som jag troligtvis ska köpa när jag får pengar här

om två veckor tror jag att det är? Nästa vecka kan tyvärr inte min vän Anna gymma någon dag, så då

funderar jag på att gå ditt själv. Nästan alla som är där gymmar själva utan någon kompis och det ser

inte jag som något konstigt alls men tanken på att jag ska gå ditt själv känns inge bra alls,blir liksom

obekväm bara av tanken. Känns som om alla kommer kolla snett på en och tänka saker om en,nej jag

vet att det inte ens kommer hända för det är bara jag och mina löjliga tankar. Därför tänker ja nästa

vecka utmana mig själv att åka ditt och gymma själv. Jag menar, vad kan hända? Ingenting. Det här

kommer bara stärka mig själv inombords och ge mitt självförtroende en pusch att jag klarar allting :)


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards