Maaddeelejine

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Madde - 14 juli 2013 20:35

Nu har jag ätit medicinen i fyra dagar och har lika länge kvar, men som tur är går dagarna riktigt fort. Kan ju inte påstå att jag må bra av den, direkt när jag tagit den mår jag jobbigt illa och måste göra allt för att inte spy. Känner mig yr, svettas mer än vanligt och jag blir jätte trött,medicinen gör att jag inte orkar med någonting och jag får inte i mig lika mycket mat på grund av illamåendet och värk i magen. Men för att komma ut lite cyklade jag igår till erikslund med mamma, efter bara två affärer bara veck sig knäna, svetten rann om mig och jag blev yr. Det var bara att åka hem och vila upp sig till kvällen. Innan jag mådde dåligt hitta jag två tröjor på Lager 157 och ett hår spänne på Rusta. Runt halv åtta åkte jag med bussen till stan för att möta upp Emelie och gå på bio. Vi såg den nya filmen med Brad Pitt,World War Z i 3D. Holly macaroni vad läslig den var och i 3D blev den ännu mer creaaapy. Alla zombies var rakt upp i ansiktet på en (kändes det som) med glasögonen hahahha vi hoppade till några hundra tusentals gånger. Men filmen var jätte bra och man var lite skakig efteråt :p När vi åkte hem med bussen runt halv elva var det 23 grader ute, det är dom sommar kvällarna jag älskar mest <3

Av Madde - 14 juli 2013 20:34

Nu har jag ätit medicinen i fyra dagar och har lika länge kvar, men som tur är går dagarna riktigt fort. Kan ju inte påstå att jag må bra av den, direkt när jag tagit den mår jag jobbigt illa och måste göra allt för att inte spy. Känner mig yr, svettas mer än vanligt och jag blir jätte trött,medicinen gör att jag inte orkar med någonting och jag får inte i mig lika mycket mat på grund av illamåendet och värk i magen. Men för att komma ut lite cyklade jag igår till erikslund med mamma, efter bara två affärer bara veck sig knäna, svetten rann om mig och jag blev yr. Det var bara att åka hem och vila upp sig till kvällen. Innan jag mådde dåligt hitta jag två tröjor på Lager 157 och ett hår spänne på Rusta. Runt halv åtta åkte jag med bussen till stan för att möta upp Emelie och gå på bio. Vi såg den nya filmen med Brad Pitt,World War Z i 3D. Holly macaroni vad läslig den var och i 3D blev den ännu mer creaaapy. Alla zombies var rakt upp i ansiktet på en (kändes det som) med glasögonen hahahha vi hoppade till några hundra tusentals gånger. Men filmen var jätte bra och man var lite skakig efteråt :p När vi åkte hem med bussen runt halv elva var det 23 grader ute, det är dom sommar kvällarna jag älskar mest <3

[Bild]

[Bild]

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards