Maaddeelejine

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Madde - 16 juli 2013 18:52

Två dagar kvar, bara TVÅ FJUTIGA dagar kvar med att äta den äckligaste medicinen som finns!

Sen, seeen nästa vecka kommer jag bli mig själv igen och då got damn it blir det att gymma igen

efter inga bussar inne i stan på grund av cityfestivalen och power meet, jag har känt mig hängig

fram och tillbaka sen det här. Jag saknar träningen något galet mycket,att jag inte har kunnat &

fått träna har både känts i kroppen och märkts på humöret. Sen är det bara fem veckor kvar till

dansen börjar igen,kan inte beskriva hur mycket jag saknar min dans och alla mina dansvänner

men det är MYCKET<3 På grund av den här medicinen som jag måste ta tre gånger varje dag så

måste jag ställa klockan på 7, sova till 9 för att sen äta frukost, ta andra dosen vid elva , äta mat

vid 12 och ta sista dosen vid 4. Den här medicin veckan har tagit kål på mig, har aldrig känt mig

så trött någonsin,går runt som en zombie hemma,får inte i mig speciellt mycket mat,jag mår illa

hela tiden åh tack och lov att det snart är torsdag och slippa skiten, kan knappt vänta :D Annars

då? Livet är väl inte det bästa meen jag gör det bästa utav situationen,ensamheten är det värsta

men jag har vant mig för ett bra tag sen & hoppet om en vändning,den finns men är väldigt liten.

Jag tänker så här, jag måste vara född till ett liv här på jorden av någon anledning,jag har någon

mening som är till för just mig , vad det är får tiden visa. Jag tycker inte om mitt liv just nu, men

jag är alldeles för nyfiken på livet för att inte ta reda på det, jag vill bli kär och uppleva saker : )<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards