Maaddeelejine

Alla inlägg den 17 februari 2016

Av Madde - 17 februari 2016 16:05

Tänk om vi alla kunde ha en ande i lampan som i filmen Aladdin där vi kan önska oss precis vad

vi vill tre gånger. Det skulle inte vara fel någon i livet,vi skulle nog alla behöva det. Skulle jag få

chansen att få 3 önskningar då ska det vara grejer som kan antingen hjälper en i längden livet ut

eller något man verkligen önskat sig hela livet. Det är något att klura på,vad skulle ni önska er :)?


1. Åka till usa och operera bort min whiplerskada. Man har lärt sig att leva med smärtan,

att konstant gå runt med värk i huvudet,nacke och axlar. Det är inte roligt men ibland har

man inget annat val än att kämpa. Den hindrar mig från att jobba,göra normala saker här

hemma i vardagen som att städa och laga mat. Lilla minsta rörelse gör ont vad jag än gör

i princip. Att få operera mig det skulle vara guldvärt, att få leva ett smärtfritt liv livet ut.


2.Vinna flera miljoner på lotto,fatta vilken häftig känsla att äga dom pengarna och kunna

göra exakt vad du vill, hur du vill, när du vill. Inte fel någonstans. Tänk att aldrig någonsin

behöva oroa dig för din ekonomi,det skulle sitta fint. Att aldrig behöva kolla på prislappen

för du vet att du har råd, määktig känsla. In med pengar på kontot det skulle inte sitta fel.


3. Komma in på min utbildning till att bli kurator. Programmet heter Behandlingsassistent

med inriktningen KBT. Tänk att bara kunna få en plats utan poäng,kösystemet och väntan

på besked ifall man kommit in eller inte. Det här är en av mina största drömmar som vart

en dröm sen jag var fem år,har alltid vetat vad jag vill med mitt liv. Skulle jag komma in

på den här linjen på yrkeshögskolan då skulle jag bli den lyckligaste tjejen i hela världen<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards