Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Madde - 8 februari 2016 10:06

Ingen tycker om när helgen är över men att vakna till att solen lyser in i rummet genom

persiennerna då kan man inte annat än bli glad och se fram emot att börja en ny vecka.

Bestämer man sig för att det här ska bli en bra dag ,allting kommer gå min vägg då blir

det oftast det också. Inställning och positiva tankar det gör jätte mycket har jag märkt

på en och en halv vecka sen jag började med min omstart i livet. Saker som gjorde mig

helt förstörd eller fick mig att tappa hoppet det går inte längre. Det rubbar inte mig nu,

tvärtom. Rycker på axlarna, tar det för var det är sen borstar jag bort det och låter det

inte påverka mig på samma sätt. Ser världen med helt andra ögon nu,dom är vidöppna

och fokuserade på rätt saker. Det finns många skäl till att vara glad, man måste tillåta

sig själv att öppna sina ögon,sitt hjärta. Nu kan jag känna,vaarför i hela friden gjorde

jag inte det här tidigare ? Men allt har sin tid och plats. Det tror jag starkt på. Det här

är något av det läskigaste jag gjort i mitt liv men om du springer mot din rädsla desto

snabbare försvinner den. Låt aldrig rädsla vinna över dig. Det är inte värt det. Om du

vill bli lycklig,gå och bli lycklig. Get out there och fånga lyckan,den finns där du måste

bara bestäma dig hur du vill leva ditt liv :) Det finns ingen bättre känsla än frihet från

allt det negativa,det onda, det dåliga. En liten positiv tanke kan vända hela livet från

och med nu om du bara bestämer dig för att ta kontrollen över ditt liv,det är värt det.


 



 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards