Maaddeelejine

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Madde - 8 november 2013 17:06

Här kommer dagens inköp från idag när jag var på stan, är faktiskt jätte nöjd :)


 

Ny plånbok,så läcker :D



 

Har aldrig gillat just dom här typerna av halsband men nu gillar jag dom starkt :)



 


Egentligen tycker jag inte om linnen men den här var bara så fin<3



 



 


Det var den här jag skrev här om dagen från vero moda och nu är denäntligen min min MIN :D


Mina fötter gör ont av allt gående hela dagen från den ena butiken till den andra, har vart en jätte

mysig dag med mamma. Nu ska jag hoppa in i duschen,måste tvätta håret sen blir de att mysa ner

sig i soffan under täcket,tända massa ljus och invänta Idol med familjen, blev en bra fredag ju :) <3



#clothes #friday#necklace #city

Av Madde - 8 november 2013 10:37

Sovit som en stock inatt men efter en jobbig dag igår var det precis vad som behövdes och

nu känns det mycket bättre när man är utvilad och kan ta tag i saker lättare när man har en

helt annan ork i kroppen. Jag mååste lära mig att slappna av , ta en dag i taget och ta allting

som det kommer istället för att få panik och vara orolig i onödan! Det som händer sker utav

en orsak och man måste börja någonstans,små steg i taget och till slut har du nått ditt mål :)

Men till idag då, det är fredag igen och jag ska ner på stan med mamma min. Kolla lie kläder

och kanske något roligt pyssel från panduro,får se maybe. Nu när det är kallt ute, början till

vintern och det är julgrejer överallt då blir iallafall jag pyssel sugen. Det är den tiden nu helt

enkelt och det är näästan att man vill lyssna på julmusik, ja vet lite tidigt men jätte mysigt<3


 

Tror jag fyllde arton eller något sånt här men gillar den bilden på mig och mamma :)<3



 

Älskade västerås, dig kommer jag aldrig någonsin att lämna<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards